תוכנת פריוריטי וזום

הנהלת חשבונות ב-Outsourcing למשתמשי פריוריטי באתר הלקוח ובמשרדינו

בנוסף לדוחות הרבים לקבלת מידע וניתוח, המובנים בתוכנה, פריוריטי מאפשרת פיתוח ובניה של דוחות ותהליכים לצרכים ספציפיים.

על מנת לרתום את יכולותיה הרבות של פריוריטי יש לבצע עבודות הכנה נכונות, בבניית מסגרות ודפוסי עבודה המותאמים לצורכי העסק ולמנהליו. הכנה לא מתאימה לא תמצה את יכולות התכנה ובמקרים רבים תסרבל ואף תזיק יותר מאשר תועיל לארגון.

הוסמכנו מטעם אשבל כמיישמי פריוריטי ולקוחותינו משתמשים ביכולות המיצוי של התכנה להפקת תועלות רבות וייעול העבודה.

בתהליך ההטמעה של פריוריטי יש לאפיין צרכים בסיוע של יועצים המומחים בתחומם: לוגיסטיקה, כספים, רצפת ייצור פרויקטים וכו'.

אשבל מתמחה בפיתוח ושיווק של מערכת Priority, תוכנה אינטגרטיבית לניהול ארגוני כולל ERP/CRM של גופים תעשייתיים, מסחריים וציבוריים בארץ ובעולם.

עשרות אלפי משתמשים עם לויאליות בלתי מתפשרת הם העדות הטובה ביותר ליכולת הטכנולוגית, לשרות ולתועלת המופקת על ידם מ – Priority.

Priority אטרקטיבית במיוחד לעסקים בתנופת צמיחה הודות למגוון המודולים המאפשרים רכישה הדרגתית, יכולת הגידול הבלתי מוגבלת והאפשרות לפריסה בין לאומית ממשק משתמש בשפות שונות, על פי חוקי מס שונים, במערכת אינטגרטיבית אחת.

על הצלחת החברה יעידו מיקומה כספק מוביל בישראל וחדירתה למספר רב של שווקים בעולם.

לקוחות החברה פועלים בתחומים עסקיים מגוונים: שרות, סיטונאות, מסחר אלקטרוני, רשתות שיווק, אלקטרוניקה, פלסטיקה, מתכת, כימיקלים, עץ, מזון, טקסטיל, מלונאות, עבודות קבלניות, יבוא וסחר, ניהול פרוייקטים, מלכ"רים, רשתות קמעונאיות, חברות הפצה ועוד.

זום (Zoom) לעסקים

הינה תוכנת ERP הנהלת חשבונות ידידותית בעלת יכולות טכנולוגיות חזקות שמאפשרת טיפול יעיל ועמוק בנתונים המצטברים בארגון. זום (Zoom) לעסקים משווקת במחירי נמוך מאוד כך שגם עסקים עם פעילות קטנה יכולים להצטייד בה ולגדול אתה.

זום (Zoom) לעסקים פותחה ע"י אשבל טכנולוגיות בע"מ שביססה אותה על תוכנת פריוריטי (Priority) המוכרת.

למרות מכירה הנמוך חברת אשבל כללה בחבילת זום (Zoom) לעסקים יכולות רבות וחזקות החל בהנהלת חשבונות מלאה, ניהול תקציב, ניהול רכש, מערכת שיווק מתקדמת, למערכת ניתוח רבת עוצמה.

תכונות חדשניות נוספות :

  • ניהול תהליכי עבודה גמישים,
  •  בניית חוקים עסקיים קשיחים שלא מאפשרים שיקול דעת
  • משלוח חשבוניות אלקטרוניות – אין צורך בעיטוף ביול ומשלוח בדואר
  • ייצוא לאקסל כמעט מכל מסך
  • אפיון פרופיל משתמש ברזולוציה גבוהה
  • אופציות חיפוש בחתכים במספר אין סופי

זום (Zoom) לעסקים מאפשרת שימוש באמצעות רכישה להתקנה באגון או באמצעות אירוח למי שמעוניין לחסוך בעלויות  הכרוכות ברכישת חומרה וביצוע גיבויים. כך שמשתמש יכול להשתמש בתוכנה באמצעות מחשב פשוט המחובר לאינטרנט.

פריוריטי (Priority)

תוכנת פריוריטי (Priorityהינה מערכת ERP  שמותקנת במגוון עסקים בארץ ובעולם בתחומי הפרוייקטים, מלכרים, חברות תעשייתיות  קבלנים, רשויות מקומיות וכיוצא באלה.

תוכנת פריוריטי (Priority) מאפשרת שדרוג והתממשקות התפורים לצרכיו של כל עסק.

פריוריטי (Priorityמאפשרת ניהול תקציב בגרסאות מתפתחות  משלב הקצאת התקציב דרך מערב אחרי כל התהליכים הארגוניים ועד הפקת החשבונית ללקוח.

מערכת התקציב כולל מעקבים אחר ביצוע והתרעות בזמן חריגות מוגדרות מראש.

תוכנת פריוריטי (Priorityמתממשקת כמעט עם כל מגוון הסמרטפונים הרווחים במשק בתוכנה כלים לעדכון גרסאות אוטומטי.

אפשרויות  השימוש בסמרטפונים של תוכנת פריוריטי (Priorityכוללים תוכנה לניהול המחסן, שמנהלת את המלאי ואת תהליכי תנועת הסחורה.

מאפשרת לסוכני המכירות בשטח לקבל נתונים עדכניים מהנהלת החשבונות וכן לתת שירות מיידי ללקוח.

בזכות הטכנולוגיה המוטמעת בתוכנה פריוריטי (Priorityמאפשרת חילוץ וגישה לנתונים באופן אינטואיטיבי ומהיר. התוכנה מאפשרת בנייה של תפריט אישי לגישה מהירה ויעילה של פרוצדורות ומסכים שבשימוש רב. כן מתאפשרת חתירה לתוך נתון שנמצא בדוחות השונים.

התוכנה מאפרת ייצוא מהיר לאקסל ושליחה של דוחות בדואר האלקטרוני בקלות רבה.

דוח נוח נוסף הוא דוח הגבייה שמאפשר גישה מהירה לנתונים ולאנשי הקשר המתאימים.

תזרים המזומנים בפריוריטי (Priorityמאפשר בנייה של תחזית יתרות המזומנים בחברה תוך מעקב אחר כל הפרמטרים שיכולים להשפיע על היתרה. המנגנון נוח וקל לתפעול.

בנוסף לתמהיל ההוצאות שמייצרת הנהלת החשבונות בתוכנת פריוריטי (Priorityישנה אפשרות לעקוב באמצעות מרכזי רווח שמפלחים את ההוצאות לתת קבוצות ומתאפשרת הפקה של דוחות רווח ברזולוציה גבוהה כך שניתן לחלץ בייתר קלות נקודות חולשה וחוזקה בעסק.

בתוכנת פריוריטי (Priorityניתן להפיק דוחות עפ"י לקוח עפ"י תקופה וכן להשוות בין הדוחות מספר אפשרויות לניתוח הוא כמעט בלתי מוגבל ומאפשר למנהל לשמור דוחות מותאמים לשליפה בכל עת בלחיצת כפתור.