פריוריטי תמיכה

תוכנות לניהול משרד – כיצד מקבלים תמיכה? פריורטי מספקת תמיכה כוללת למערכת

מנהלים רבים כיום רוכשים תוכנות שונות לניהול משרד. בפועל, התוכנות נראות מעולות וקלות ליישום – אך בזמן אמת פעמים רבות אותם מנהלים ועובדי נתקלים בבעיות בתוכנות השונות ולא יודעים כיצד לפתור אותם.

הבעיה העיקרית הטמונה באותן תוכנות ללא תמיכה, היא שברגע שהמנהלים לא יודעים לתפעל את המערכת ולא ניתנת להם תמיכה, ההשקעה הכספית שהושקעה יורדת לטמיון, וגרוע מכך, מידע רב על הארגון נעלם. לכן חשוב שבכל תוכנה לניהול משרד או תוכנה לניהול חשבונות שתבחרו – תמיד תהיה תמיכה.

תוכנת פריורטי למשל, היא אחת התוכנות הפופולאריות בכל הנוגע לניהול ארגונים בתחומי המלאי, המשרד, ניהול החשבונות שירות לקוחות ועוד.


מהי תוכנת פריורטי?

תוכנת פריורטי היא תוכנה שפותחה על ידי חברת Priority Software. החברה הוקמה בשנת 1986 והיא מספקת פתרון לעסקים וארגונים רבים הרוצים תוכנה אחת שתכלול את כל מחלקות הארגון ותנהל אותן.  התוכנה נוצרה בטכנולוגיית ERF וניתן לנהל עימה תחומים רבים הכוללים: ניהול מוצרים, ניהול מלאי, שירות לקוחות, הנהלת חשבונות, ניהול משרד ותיאום מושלם בין מחלקות הארגון.


מי משתמש בתוכנה?

תוכנת פריורטי מתאימה לארגונים ועסקים רבים כמו: מחסנים, חנויות, רשתות, מנהלי חשבונות, מרכולים ועוד. כיום אנשים רבים לומדים את התוכנה בקורס פריורטי על מנת שיוכלו לקבל משרות נחשקות יותר בארגונים הדורשים ידע התוכנה.


מהם היתרונות של תוכנת פריורטי?

התוכנה היא תוכנה פופולארית במיוחד, וזאת משום שהיא מכילה בתוכה יתרונות רבים:

  • שליטה מלאה בנעשה בארגון – באמצעות התוכנה ניתן לשלוט על כל המחלקות ולדעת מה קורה בכל רגע.
  • חבילת תוכנה המספקת מענה כולל לארגון – באמצעות המודולים של התוכנה ניתן לעבוד בהתאמה אישית ובכל המחלקות.
  • מערכת תמיכה, פריורטי מציעה תמיכה במערכות בכל זמן והטמעה מוחלטת של התוכנה על ידיד אנשי המקצוע.
  • ניהול מלאי מקצועי – המערכת מאפשרת ניהול מלאי טוב ומדוייק יותר.

מלבד היתרונות שמנינו, תוכנת פריורטי מאפשרת תוכנה פופולארית לניהול חשבונות. התוכנה יעילה וקלה ללמידה ועימה עובדים מנהלי חשבונות רבים בתוך הארגון ומחוצה לו.

בנוסף התוכנה  הינה תוכנה קלה ומעולה לניהול מלאי, ניהול הייצור, ניהול דוחות, הדפסת מסמכים, סנכרון עם יומן המשרד, ניהול משרד, תקשורת ברורה יותר בין העובדים –  וחשוב מכל: תוכנה אחת המכילה את כלל אגי הארגון בתוכה.


האם ניתן לקבל תמיכה ל פריורטי?

ארגונים הרוכשים את התוכנה מקבלים שירותי הטמעה מלאה על ידי מטמיע מערכות שאינו עוזב את הארגון עד שכלל העובדים אינם מכירים את התוכנה על בוריה. יתרה מכך, במידה וישנו קושי בניהול התוכנה  – צוות תמיכה של פריורטי מספק סיוע בכל זמן.

התמיכה שתקבלו מהמערכת תכלול:

  • שיפור המערכת והתאמת מערכות המידע לשינויים בארגון
  • תיקון תקלות בתוכנה או באגים שמתרחשים תוך כדי עבודה
  • פתרון בעיות בשעות העבודה ומענה על שאלות בנוגע לתוכנה ותפעולה
  • שדרוגים ועדכוני גרסה שמטרתם לייעל את המערכת
  • ומה עושים אם לא נמצא מטמיע בתוך הארגון?

כדי ללמוד יותר על פריורטי ניתן לצפות בסרטוני הדרכה, ולצאת לקורסים ללימוד פריורטי. הקורסים מתאימים גם למי שרוצה להתמקצע בתוכנה ולזכות בעבודה בה הדרישות הם ידיעת התוכנה על בוריה.