הנהלת חשבונות על פי ענפים ייחודיים

שגשוג של עסק אינו תלוי רק בהקיפי מכירה. מערכת הנהלת החשבונות עשויה לסייע בדרכים רבות להגדלת שורת הרווח בעסק לשם כך יש להתאים את המערכת באופן כזה שתפיק דוחות שיאפשרו למידה והסקת מסקנות לגבי התוצאות העסקיות מחד ולא פחות חשוב לסייע בתהליך הגביה.

הנהלת חשבונות לניירות ערך- למי שמנהלים מספר רב של ניירות ערך עם מספר רב של מטבעות אנו מציעים ניהול חשבונות שמתעד את כל התנועות בתיק ניירות הערך עפי בנקים ומנהלי תיקים על מנת לאפשר מעקב על ביצועי כלל ההשקעות ובחתכים שונים כגון בנקים מנהלי השקעות אפיקי השקעה וכו'. כמו כן מתאפשרת שליטה ומעקב אחר תנועות הכסף בחשבון במקביל לתנועות הכספיות כפי שנעשו עי הגורמים השונים.

הנהלת חשבונות לעורכי דין- עורכי דין מקבלים תקבולי פיקדונות שאינם חלק מהפעילות העסקית ובכך הם נחשפים לאתגר של הפרדת הכסף וניהולו באופן שלא יהיה ערבוב ובאופן שישקף את מצבו של הלקוח בחשבון מקביל לחשבון שכר הטרחה. משרדנו יצר פרקטיקה שמאפשרת ניהול מאורגן של הכספים כך שהיתרה בחשבון הפיקדון בבנק תהיה בחתך לקוח

הנהלת חשבונות ליצואנים -טיפול ממוקד בהכנסות פטורות ממעמ ואגירת הנתונים לצורך החזרי ההישבון ממכס, בדיקת הזכאות הכננת המסמכים לבקשת ההישבון באופן שימצה את מלוא ההחזר המגיע

 

הנהלת חשבונות לקבלני בניין -ניהול חשבונות שמאפשר ניתוח של תוצאות עסקיות החל מהשלב הראשוני של הבניה  גם תוך כדי תהליך הבניה. סיווג מותאם שיאפשר שליפה קלה ואמינה של הנתונים למדידה של חבות המס על פי שלב הבניה והתקבולים לפי סוג הפרויקט המבוצע (יזמות, קבלות משנה וכו')

 

הנהלת חשבונות על בסיס מזומן-  פריוריטי מאפשרת לעסקים מתאימים ניהול חשבונות מלא לעסקים שמוציאים חשבוניות עסקה (נותני שירותים, עסקים עפי מחזור משכירי נכסים וכו') , כך שההכנסה והחיוב במעמ נדחה עד להפקת חשבונית מס לאחר קבלת התקבול

הנהלת חשבונות עם מרכזי רווח- פריוריטי מאפשרת ניהול מרכזי רווח פנימיים כך שתתאפשר הפקת דוחות לביצועים עסקיים עפי פרויקטים שונים בתוך העסק דוחות רווח והפסד שמשקפים תוצאות עסקיות לכל פעילות באופן מאופיין. וכמו כן סיכום של כל הפעילות העסקית יחד.

חברות הזנק- לפריוריטי יתרון בשלב ההתחלתי של חברת הזנק שמעצם טבעה נועדה לגדול. עבודה עם התכנה בתחילת הדרך מייצרת מיומנויות ותהליך של אגירת נתונים ודפוסי עבודה עם תוכנה לא יקרה.  יש לנו ניסיון רב בטפול בחברות הזנק משלב הסיד ועד להנפקה/exit.

קמעונאים -בעסקים שחלק גדול מהמכירות שלהם מתבצע בכרטיסי אשראי צריכים להקפיד הקפדה יתרה שכל כרטיסי האשראי שחויבו אכן ייכנסו לחשבון הבנק. אנו משתמשים בכלי מחשוב ייעודיים שמאפשרים מעקב עד לגבייה מלאה. באופן ממוצע עסקה שלא נגבתה מזיקה יותר מ 7 עסקאות מוצלחות!

 

הנהלת חשבונות למוסכים-פריוריטי פיתחה מודולים ייעודיים לטיפול בניהול הכספי של מוסכים שההבדל העיקרי הוא בפירוט שניתן ללקוח בחשבונית ומצד שני שיקוף ההכנסות עפי באופן מפולח לחלפים ועבודה הנהלת חשבונות

 

לעסקים בחול בתוכנת קוויק בוקס – ישראלים שמנהלים עסקים בארצות הברית ומעוניינים להתנהל עם תוכנות שנהוגות בארה"ב