אילו תוכנת מתאימות לחברות הייטק? קוויקבוקס היא אחת התוכנות הפופולאריות כיום.

חברות הייטק וסטארט אפ בארץ כבר מזמן הוכיחו שבכל הנוגע לטכנולוגיה וחידושים – ישראל על המפה. ההוכחות נוצרות בעיקר משיתופי הפעולה של חברות אלה בארץ עם חברות מחו"ל, מיזוגים, 'אקזסטים' ורכישה של חברות הייטק וסטארט אפ ישראליות בכל העולם.

מסיבות אלה, גם עולם הנהלת החשבונות והתוכנות חייב היה להתאים עצמו לשינויים ולהצלחה ,ולשם כך נולדה תוכנת קוויקבוקס המאפשרת קשר ברור יותר ונגיש למנהלים בארץ ובחו"ל.

מהי תוכנת קוויקבוקס?

תוכנת קוויקבוקס היא תוכנה שהושקה בשנות התשעים לאחר הצלחת ההייטק בישראל ועל מנת לסייע לארגונים שונים בתקשורת עם לקוחות וספקים בארץ ובחו"ל.

התוכנה כמו יעודה, עוזרת בעיקר לעסקים ישראליים שמנהלים תקשורת רבה עם חברות בחו"ל, והיא תוכנה מעולה וחכמה המסייעת למנהלים לנהל דוחות כספיים, תשלומים לרשויות, הוצאת דוחות פיננסיים, חשבניות ושליחת קבלות לחברות השונות עימם העסקים עובדים.

האם כל עסק יכול להשתמש בקוויקסבוקס

בוודאי. התוכנה היא תוכנה המתאימה לכלל העסקים ומתמקדת בעסקים הנמצאים בקשרים עם חו"ל. התוכנה מותאמת אישית והיא עובדת על תוכנות הפעלה מסוג: Microsoft, apple ו windows.

בנוסף, כיום ישנם מגוון מנהלי חשבונות שמשתמשים בתוכנה זאת, בין אם מדובר במנהלי חשבונות הנמצאים בתוך העסקים עד למנהלי חשבונות שעובדים מחוץ לארגון, וזאת על מנת לתת שירותים למשתמשי התוכנה ולהתנהל בתיאום עימם.

מהן היתרונות של קוויקבוקס?

מלבד קלות השימוש בתוכנה וההתאמה האישית למשתמש-  לקוויקבוקס ישנם יתרונות רבים.

העבודה עם התוכנה קלה במיוחד ואינה מצריכה לימוד מעמיק או ידע בתוכנות ניהול חשבונות או במתמטיקה.

התוכנה מותאמת אישית לכל עסק, שכל בעל עסק יכול לבצע בחירת פריטים מועדפים, יצירת חלונות קלים לשימוש והתאמת כרטיסיות לאופי העבודה.

אילו פעולות ניתן לבצע באמצעות תוכנת קוויקבוקס?

תוכנת קוויקבוקס מאפשרת מספר פעולות ביניהן:

  • תשלום מיסים לרשויות בארץ ובחול בצורה יעילה במיוחד
  • הוצאות דוחות שוטפים בנושא פיננסים
  • הוצאת קבלות וחשבוניות
  • תוכנה קלה לשימוש והפעלה המתאימה עצמה למשתמש.
  • קוויקבוקס מסייעת בהגשת דוחות מס בקלות וביעילות
  • הכרות מעמיקה עם שיטת הגשת הדוחות הכספיים
  • התוכנה היא תוכנה המאפשרת תהליך קל ופשוט בכל הנוגע לניהול המשרד
  • עליות אחזקה ורכישת תוכנה נמוכות מהרגיל

מתי כדאי לרכוש את התוכנה? תוכנת קוויקבוקס חשוב לרכוש כאשר החברה גודלת והלקוחות והספקים הנמצאים מעבר לים מתרבים. התוכנה מעולה למנהלים ומנהלי חשבון שרוצים לנהל בקלות וביעילות עסקים תוך מתן דוחות בצורה טובה, וללא צורך בהתקנה של תוכנות נוספות לניהול המשרד והנהלת החשבונות.

קוויקבוקס – טכנולוגיה מתקדמת

לסיכום נאמר כי קוויקבוקס מאפשרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצד פשטות שבניהול חברה ארגון או משרד. התוכנה הפכה פופולארית ואהובה על מנהלים בארץ ובחו"ל והיא הופכת את החיים של מנהלי החשבונות ומנהלים בכל מקום וגם של המועסקים בחרה – לקלים יותר.