איך מתקבלים לארגון גדול

איך מתקבלים לארגון גדול? ידיעת תוכנת פריורטי יכולה לעזור

כיום, יותר אנשים מנסים להתקבל לארגונים גדולים. השעות נוחות, ישנם תנאים טובים, ואפשרויות הקידום רחבות. עם זאת, בחיפוש אחר משרות בארגונים מסוג זה, פעמים רבות עולה בקשה לניסיון עם תוכנות שונות, ביניהן תוכנת פריורטי. אבל מדוע התוכנה כה נפוצה? ואיפה לומדים את תוכנת פריורטי? כל המידע בהמשך.

מנהלי חשבונות, מלאי יצור, מנהלי רכש ואף מזכירות וסוכנים, הם רק קומץ האנשים שמכירים את תוכנת פריורטי או יכירו את התוכנה בעבודה בארגונים רבים. התוכנה שיוצרה באשבל טכנולוגיות בשנות התשעים, היא אחת התוכנות הפופולאריות כיום בארגונים גדולים, שהסיבות לפופולאריות היא היעילות שהתוכנה מספקת – ולכן אנו נתקלים בתוכנה זאת לא פעם במהלך הקריירה.

מהי תוכנת פריורטי וכיצד היא תורמת לארגון?

תוכנת פריורטי היא מערכת בעלת ממשק רב תכליתי, התומך בצורה חכמה ויעילה בכלל היחידות והפעילות העסקית של הארגון.

התוכנה צברה פופולאריות משום שהיא עוזרת לנהל בצורה טובה ונכונה יותר את כלל הפעילויות בארגון בכלל האגפים והמחלקות. בשימוש בפריורטי  אין צורך בתוכנות נוספות המכבידות על ניהול נכון ומעמיסות על המערכת – וזאת משום שהיא כוללת את כל מה שארגון צריך על מנת להתנהל כשורה.

פריורטי – נפוצה בשל הריכוזיות שהיא מאפשרת

יתרונות נוספים של המערכת טמונים בעיקר בריכוזיות שהיא מאפשרת. התוכנה מאפשרת שליטה וסנכרון בין כל עובדי הארגון החל מעובדי הייצור, המחסנים ושירות הלקוחות עד למנהלים, למשרד, לסוכני המכירות ושאר עובדי הארגון שמקבלים הרשאות שונות לשימוש במערכת.

עם פריורטי ניתן לדעת מה קיים במלאי, להבין אם היו בו תזוזות, לנהל חשבונות, לבצע עסקאות, ולנהל מגוון ממשקים בארגון.

הריכוזיות של התוכנה והיכולת של התוכנה לנתח נתונים בכל זמן ולרכז את כל המידע החיוני לארגון- הוא יקר ערך! התוכנה מאפשרת מודולים שמאחדים את כל  האלמנטים העסקיים, תוך הגדרת מודולים חשובים עם ריכוז כלים שיאפשרו לעובדים עבודה יעילה יותר. והקצאת מסכים קלים לשימוש ולמעבר.

עוד חשוב לדעת, כי לתוכנת פריורטי מודלים מותאמים אישית לכל ארגון המסייעים בניהול הארגון באופן שוטף. מודלים אלה הם שיוצרים את השליטה במלאי, ניהול חשבונות, ניהול מחלקת השיווק, המחסן והייצור, ומייצרים מודל ניהול המשרד המהווה חלק בלתי נפרד וחלק חשוב בארגון.

היכן ניתן ללמוד פריורטי?

כיום ישנם משרדי הנהלת חשבונות שמטמיעים את המערכת ונותנים בפריורטי תמיכה. הסיבה לכך שמנהלי החשובנות מתמחים בתוכנה, נעוצה בשימוש הנרחב שעושים מנהלי החשבונות בתוכנה, והסנכרון שבין מנהלי החשבונות לארגונים שלהם הם נותנים שירות.

בנוסף, פריורטי ניתן ללמוד בקורס פריורטי, והלמידה נעשית לעיתים רבות בארגון שמקבל עובדים שאינם מתמחים בתוכנה, אך מלמד אותם את התוכנה בקלות ואף באמצעות מטמיע מערכות.

האם לעובדים שמכירים את פריורטי יש סיכויים גדולים יותר להקבל למשרה שהם רוצים?

בדרך כלל כן. ידיעת התוכנה וניסיון עבודה בה מאפשר יתרון גדול. עם זאת חשוב לדעת שמועמדים רבים למשרות שונות מתקבלים לעבודה לא רק על סמך ניסיון אלא  גם על סמך יצירתיות, ראש גדול, יכולת לעבוד בצוות וכושר קליטה מהיר – מה שעוזר פעמים רבות בלמידת התוכנה.

ברגע שאנו מכירים את התוכנה בצורה טובה יותר – אנו רוכשים מיומנות חדשה, ולעיתים רבות גם יתרון ויכולות שלא לכל אדם יש.